25 januari 2013

Inköp

Jag tycker inte om att handla för mycket saker. Särskilt inte när jag måste tänka. Hur mycket kan jag tänkas behöva under fyra månader? Behöver jag ens köpa så att jag klarar mig under fyra månader? Ska jag köpa mycket på plats? Ska jag kanske köpa allt när jag väl är där? Och så vidare och så vidare i all oändlighet.

Nu är jag nog färdig i alla fall. Tack gode Gud! Men det är helt sjukt vad mycket saker det blev tillslut. Det som syns på bilden är inte allt kan jag ju säga. Tur att jag får ha med mig två gånger tjugotre kilo i alla fall.

Roligaste inköp? Anteckningsblock. Lätt. Och Brio-frukt. Kan vara det bästa godis som någonsin gjorts.
Tråkigaste inköp? Kanske diarré-tabletter. Känns rätt fail på något sätt.

Nu är det bara helgen kvar, sedan åker jag! Det känns lite konstigt. Känns lite nervöst. Men mest av allt känns det fantastiskt spännande, och himla himla kul.


Raggsockorna? Fortfarande något oklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar