19 januari 2013

Förberedelse

Med spänning och förväntan har jag skapat denna blogg. Jag har inga höga förhoppningar på bloggen så sätt,  utan mer på vad den kan komma att innehålla de närmsta månaderna. För i fyra månader kommer jag att vara någon annanstans än där jag nu kallar jag för hemma. Fyra månader där jag i nuläget knappt har någon aning om vad dagarna kommer att fyllas med. Mer än att de kommer att fyllas med livet, fast i en annan världsdel. Men lika fullt livet.

Om tio dagar åker jag. Innan dess är det anteckningsblock som ska köpas, foton som ska skrivas ut, papper som ska kopieras och människor som ska kramas. Jag ser fram emot det med. För det gör det hela konkret och verkligt. Jag kommer faktiskt att åka. Dessutom älskar jag att köpa anteckningsblock.

Kompisar, jag kommer att sakna er. Så släng gärna iväg någon kommentar här lite nu och då, berätta om hur ni har det. Så ses vi snart igen.

Jag är glad, och har en fin tröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar