22 maj 2013

Torn

Jag gillar att bygga torn. Det är kul. Särskilt roligt är det när man kan bygga högt, och ännu roligare när det sedan rasar. Som det här tornet till exempel. Det är kul.


Men sedan finns det ju andra torn man måste bygga ibland. Som det här till exempel. Varenda gång jag vill komma åt bra internet måste jag bygga ett torn som detta. Inte lika kul om det rasar. Sjukt jobbigt att skriva med, nu var jag tvungen att ställa mig upp för att orka fortsätta skriva på grund av mjölksyra i armarna.



Så såhär sitter jag alltså nu, med armarna högt uppe i vädret och tycker lite synd om mig själv för allt besvär jag måste gå igenom för att få lite internettid. Oh vad det är synd om mig.

Eller så kan vi se det såhär! Det är ju faktiskt skitbra armträning när man ändå är lat nog att bara sitta framför datorn. Det låter mycket bättre. Och dessutom tycker jag ju faktiskt att det är himla roligt att bygga torn. Så ja. Asbra grej med datortorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar